Monne 5 januari ridpasset

Skrivet: 2011-01-05 | 11:05:42
Hann blogga lite nu ändån, men jag har 1 ½ timma på mig att duscha och äta sen knalla till bussen. Lite stressigt men och, vad gör man inte för att få blogga? ;)

Monne var i alla fal super fin hela ridpasset! Red barbacka eller ja jag hade ju ett tjockare täcke på.. kallar man de barbacka då med? Haha, super nöjd med honom idag. Red på en uppriden volt i ena hagen, skitt trav galopp. Gjorde flera halter, från både skritt trav galopp, funkade perfekt! Ryggade också några gånger och de satt de med :)


från första lokala..
hahaha fy vilken ful sits jag hade innan sommarn och kolla minen :D:D

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Satt lite och googlade efter min gamla ponny Mon Garcon för ett tag sen och kommenterade på din andra blogg, men vet inte om du har sett det. Jag hade honom 2000-2005 och tävlade FEI dressyr m honom. Sålde han sedan fill fam. Jansson. Ni ser ut ha det bra iaf, kul! Vore skoj om du ville maila och berätta lite mer, har lite bilder o så att skicka om du vill! /Madde [email protected]

2011-01-05 @ 16:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designen på denna blogg är gjord av www.mharya.blogg.se

RSS 2.0