Dag 4 - Hur började mitt hästintresse

Skrivet: 2011-01-10 | 13:00:00
Ingen aning faktiskt. Varken mamma eller pappa är inte intresserad utav hästar men när min farmor var liten hade hon flera stycken. Antar att det var hon som fick mig att börja rida, kommer ihåg en historia hon har berättat om sitt gotlandsruss, Buster. När han fick komma in i vardagsrummet, eller ja farmor tog med honom in utan lov. Hon har något kort på det hemma hos sig och jag minns hur mycket jag skrattade åt de. ;)
Fick i alla fall inte börja rida försen jag var 7 år för att ridskolan i stockholm hade regler på hur gammal man fick va? Hel knäppt ju!, själv har jag en granne som precis fyllt två år och brukar sitta på hennes ponny rätt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designen på denna blogg är gjord av www.mharya.blogg.se

RSS 2.0