tiden rinner iväg

Skrivet: 2010-12-28 | 12:12:15
Det har gått två timmar sen jag skrev min "att göra lista" och det enda jag har gjort är att steka våfflor och maila Anna Hästshop.
Väntar på ett rätt spännande svar därifrån, jag beställde ett par Hv Polo fram och bakskydd i början av hösten och de har inte kommit än. Det var något problem att de hade slutat tillverka framskydden eller något. Men Anna skulle ha möte med någon från HvPolo sen efter de har hon inte hört av sig. Hmn.. om jag inte får mina benskydd snart letar jag efter ett par bruna läderskydd med fårskinn i, någon som vet några snygga?


ÄLSKAR DOM! kolla bara hur snygga de är!
Kommer se ut som värsta Hv Polo nörden när jag kommer på tävling, schabrak, ländtäcke, träns, hoppgjord. Haha
Dessutom ska det införskaffas en huva och en tävlingströja. Har funderat på att köpa ett par nya transportskydd till Monne då hans börjar gå sönder, och självklart skulle det bli Hv Polos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designen på denna blogg är gjord av www.mharya.blogg.se

RSS 2.0