söndrig grimma

Skrivet: 2010-12-29 | 12:32:32
YESS om det inte kommer mer snö kommer pappa köra ut mig till ridhus i helgen! :D
Äntligen!, så himla skönt.

Monnes lädergrimma gick sönder igår med, han kastade sig bakåt i stallgången så den sprack. Nice nu måste jag köpa en nu lädergrimma och jag vet exakt vilken jag vill ha.

Inte så svår att gissa sig till att jag ville ha Hv Polos. Sen första gången jag såg hoppgjorden började jag gilla märket men när jag sen fick katalogen började jag älska det!
De har så himla snygga saker, dessutom mycket utav det som är gjort i läder är handsytt och lädret är så himla mjukt. LOVE

Denna grimma från Hööks är också snygg och helt klart billigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designen på denna blogg är gjord av www.mharya.blogg.se

RSS 2.0