rubrik..

Skrivet: 2010-12-28 | 19:20:11
Ibland önskar jag att man slapp skriva en rubrik, men aja ni får leva med att den inte är så rolig.

Har hunnit göra allt på listan eller nästan, toscakakan står i ungnen men är snart färdig.

*Rida                                                                  (x)
*Mocka                                                               (X)
*Fixa Monnes mat                                                (X)
*Städa sadelkammarn                                          (X)
*Sopa stallet lite mer noggrant                              (X)
*Göra våfflor till mig själv                                     (X)
*Ringa Annas Hästshop angående mina benskydd   (X)
*Städa mitt rum                                                   (X)
*Gå ut med hunden                                              (X)
*Baka toscakaka, mumms..                                  (/)
*Slappa :D                                                          (X)

Duktig tjeja!

Ridpasset,
Man kan säga att det gick åt helvete. Han var sur för att han inte fick springa så fort som han ville. Hängde typ på bettet men jag fick inte stopp på han när han bara drar iväg helt plötsligt. Jag måste komma till ridhus och få ordning på grejerna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designen på denna blogg är gjord av www.mharya.blogg.se

RSS 2.0