mamma pappa, jag älskar er, ni är bäst!

Skrivet: 2010-12-25 | 09:56:50
Helnöjd med mina presenter som jag fick igår! Hoppas ni också är det, jag vet att inte julen handlar om paket utan om familjen. Men erkänn att paketen brukar vara det bästa? :D

Idag måste jag rida, funderar på att bara skritta runt i den nästan meter djupa snön som ligger i hagen.
Vill komma till ridhus nu! Funderar på att tvinga pappa att köra bort mig och hästen, men det går inte att köra transporten på dessa småvägar om det inte är bra skottat. Det är nu man vill ha ridhus.

Fick ett skit snyggt ländtäcke och ett schabrak igår, från Hv Polo.


Fast båda två är mörkbrunt, men dock vet jag inte om jag får tävla i dem. Trycken är rätt stora, någon som har koll på hur stora de får vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designen på denna blogg är gjord av www.mharya.blogg.se

RSS 2.0