lag på säkerhetsstigbyglar på tävling?

Skrivet: 2010-12-10 | 22:23:49
Läste på Sara Carlssons blogg att hon hade fått en kommentar om att det skulle bli lag på att man måste ha säkerhetsstigbyglar på tävling. Tror inte att det stämmer, men det skulle nog vara rätt bra ändå.
Själv rider jag nästan alltid med säkerhetsstigbyglar sånna med gummistroppar på sidan. För dem som vill ha snygg/matchande stigbyglar så kan jag lova att det kommer komma färgade säkerhetsstigbyglar om det blir tvång på att ha de på tävling!



Tycker de med gummistroppar på sidan är en utav de bättre säkerhetsstigbyglarna som jag har testat. Har åkt av många gånger då jag har slippit blivit släpad för att stigbyglen alltid löst ut sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designen på denna blogg är gjord av www.mharya.blogg.se

RSS 2.0