30 december

Skrivet: 2010-12-30 | 08:39:54
Släppte ut hästarna för snart en timma sedan, och har redan hunnit mocka och fixa maten. Ätit själv har jag gjort med.
Ska snart gå och klä på mig alla kläderna igen för att ta en ridtur.
Ska in till stan senare idag med Michaela så fick gå upp super tidigt för jag ville träna med. Haha, tur att man är morgonpigg ;)

Har kanske de två första tävlingarna inplanerade, Hööks cup på KRS. En klubb kombinastionstävling, den 8 januari är dressyren och den 15 januari är hoppningen. Inte bestämt vilka klasser det blir, eller dressyren bestämer vilken höjd det blir på hoppningen. Ska ta något lätt då jag bara vill hoppa 80/90cm någonting då han inte riktigt är igång. Får se om Poppe får följa med på någon av tävlingarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designen på denna blogg är gjord av www.mharya.blogg.se

RSS 2.0